Politica de retur
Produsele achiziționate la distanță (online) de către consumatori se pot returna conform dispozițiilor OUG 34/2014. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului renunțarea la cumpărare, respectiv returnarea produsului fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.
Renunțarea la cumpărare este respectată dacă produsele sunt trimise înapoi de cumpărător în aceleași condiții în care au fost livrate, fără urme de uzură sau deterioare a produsului sau a ambalajului/cutiei, fără să fie purtate sau folosite, însoțite de toate etichetele și de documentele fiscale transmise împreună cu acestea.
Conform OUG 34/2014 consumatorul poartă răspunderea pentru orice eventuală diminuare a valorii produselor, dacă în urmă verificării conformității, proprietăților și funcționalității produselor se dovedește că această devalorizare a fost cauzată de manipularea necorespunzătoare de către acesta sau dacă nu este însoțit de accesoriile, cutia și etichetele originale (acestea făcând corp comun cu produsul achiziționat).
!Nu îndepărtați etichetele produsului și nu aruncați sau deteriorați cutia acestuia decât dacă ați hotărât să îl păstrați.
Produsele aduse în stoc în urma unei comenzi speciale ferme şi a efectuării plăţii în avans, nu pot fi returnate. Avansurile plătite pentru aceste comenzi sunt nerambursabile
Nu se acceptă returnarea spre stornare a mărfurilor care reprezintă comandă specială externă. Comenzile externe sunt considerate dedicate şi conţin acceptul dvs definitiv asupra mărfii şi performanţelor acesteia.
Produsele comandate şi ridicate de la punctul de lucru, nu pot fi returnate conform O.U.G 34 din 2014. Aceste produse trebuie testate în momentul achizitţonării/recepţiei. Cumpărătorii care solicită returnarea produselor în cazul contractelor încheiate la punctul de lucru, nu beneficiază de dreptul de retragere din contract conform dispoziţilor O.U.G. 34 din 2014.